AAAiiight

Så nu e jag här igen... Ska jag börja kalla mig blogg nörd eller kanske vänta ett tag till...
Det är måndag, solen skinner så vackert utanför fönstret i receptionen jag sitter i, måste ut... Men ska först träna en liten stund innan jag kan gå ut o njuta en liten stund...

Första saken jag gjorde idag var att skriva ut ett par träningsprogram som jag lovat göra nu, sen så har jag inte gjort så mycket idag, okej spelat poker på arbetstid, den andra inkomsten, hahahah....

I fredags var jag, mitt ex och min morbror i malmö för att äta lite sen gå på bio (batman)... Allt gick som det skulle men sen kom det till betalningen, så att när jag skulle betala så hade jag inga pengar, whooptii dooo... Hade inte fått min lön, så jag stod helt pank, inte en rolig sak som kan hända en fredag kväll, men som tur hade jo mitt sällskap cash så de fick ta det istället, puhhhh.... Det var fredagen,. sen lördagen, skulle gå ut och riktigt festa till det som äkta skåningar kan, men det fick skjutas fram "för han som inga pengar har, får gå med rumpan bar"....
Men lördagen var dock långt ifrån katastrof, Hade kul med en av mina polare samt så fick jag chansen att prata med en ängel.... Så det gjorde att lördagen inte helt dog...
Söndag, dagen gud vilade... Det gjorde han fan rätt i denna söndagen, för det gjorde jag också. Var på dalby stenbrott, sen stack jag hem till mina föräldrar. Där grillade vi, solade och badade lite till... Vilken söndag....
Så vad kan man avsluta dessa menningar... Fredagen löste sig, lördagen blev lugnare än förväntat, men fick dock talat med en ängel och söndagen, denna underbara söndag, en sak att avsluta med...
LIVET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0