Livet!!

Okej.
Nu sitter jag på jobb och använder min arbetstid för att skriva lite... Men ärligt F**k em... Det har sparkat mig så jag ska inte jobba kvar på ett arbete som jag älskar. Är nästan klar med min Pt utbildning, bara ett prov till så kan jag titulera mig med internationell personlig tränare...

Det jag tänkte börja med att skriva var faktiskt om jag skulle fortsätta med min "blogg"... För jag känner vad ska den ge mig eller någon annan. Sen har där varit personer i min närhet som påpekat att det kan vara rätt skönt att bara skriva av sig... Så det är väl det jag försöker göra nu.

Jag behöver verkligen skriva av mig, om ni bara visste. Har något som tynger mig, något jag inte insett förrän i söndags 20/7-08... Något som för mig inte får lov att ske, eller inte o inte... Men mina dumma egen skrivan regler/lagar så får det inte ske och skulle aldrig ske om ni frågat mig för ett år sedan... Jag vet att ni ser detta som blablabla, om ni skulle läsa det...Men det är ett sådant djup, en sådan känsla som inte går att skacka av... Jag är inte en sådan människa så är det, detta sker inte i min värld....

Men den söndagen vaknade jag upp!!!!

Den jävla söndagen, hade velat skriva allt. Vad som hände, hur jag kände den dagen allt... Men kan inte, shiiit, jag har problem att prata om mina känslor till människor som är mig nära, hur fan skulle det se ut om jag vräkte ut allt nu...
Nä så roligt ska ni inte få ha det...

Sanningen är den... Jag kommer göra som vanligt svälja det jag känner för jag vill inte dela med mig av det... Detta kommer mest troligen skrivas ner i "Johans biografi", som det största misstaget gjort...
Sitter och knappar på detta jävla tangent bordet och det ända jag har i mitt huvud är citat: Smid järnet medan det är varmt, kärleken är blind etc...

Men jag avslutar med detta:
"Looking back, I have this to regret, that too often when I loved, I did not say so." -David Grayson

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0